Vi besvarar ditt ärende så fort vi kan senast inom 24 timmar nästföljande vardag.

Behöver du hjälp?
Som kund har du alltid rätt att vända dig direkt till oss för att få hjälp med reklamationer,
ångerrätt samt annan hjälp som berör köp eller beställning även om vi inte själva tillhandahåller varan eller tjänsten.

Kontakta oss för hjälp
Öppetmåndag-fredag kl. 08.00 – 17.00 (Sommartider 08.00-16.00)          
E-postkundtjanst@svexo.se
KontaktformulärKontakta kundtjänst
LiveBesök vår fysiska butik och prata med oss i kundtjänst

Vanliga frågor
Jag har glömt mitt lösenord
Klicka här för att byta lösenord. Om du har glömt bort vilken e-postadress du registrerade skickar du ett mejl till kundtjanst@svexo så hjälper vi dig. Skriv vad du eller ditt företag heter samt ditt telefonnummer. Vi återkommer till dig med nya användaruppgifter genom att svara på ditt mejl. Du vet väl att du kan handla i ebutiken utan att logga in eller att spara dina uppgifter i kassan! Om du har handlat tidigare och gör en beställning, utan att logga in, upptäcker systemet ditt tidigare konto och hänsyn tas till dina villkor.

Hur blir jag kund?
Du kan bli kund på olika sätt och det är väldigt enkelt.

– Ebutiken: Handla det du vill ha och gå sedan till kassan. Där fyller du i dina uppgifter och klickar i rutan som heter ”Spara mina uppgifter”. Du fyller i ett lösenord och slutför beställningen, klart! Nästa gång du handlar loggar du in med din e-postadress och ditt lösenord. Det går också bra att skicka din beställning utan att logga in.

– Fysiska Butiken: Det enklaste är att du pratar med valfri personal i butiken när du besöker oss för att handla. Vi registrerar ett konto åt dig på två minuter. Det tar inte mer tid även om du vill bli fakturakund. Givetvis går det bra att ringa till oss eller skicka ett mejl ( kundtjanst@svexo.se ).

– Fylla i blanket: Klicka här om du vill skriva ut en blankett. Skriv ut och fyll i blanketten. Scanna och mejla till kundtjanst@svexo.se, eller faxa till. eller posta till.

Hur lämnar jag tillbaka varor?
Oavsett dina skäl till att lämna tillbaka varor är du fri att returnera dem som du vill. Det går också bra att returnera varorna i den fysiska butiken. Om du vill ha hjälp med bokning och returfraktsedlar hjälper vi dig. Eller skicka ett mejl ( kundtjanst@svexo.se ) så får du hjälp. Vem betalar returfrakten?